Phone Tunes International Communications vindt het erg belangrijk wanneer u een klacht heeft dat deze gehoord wordt. Vandaar dat wij hieronder zo duidelijk mogelijk willen omschrijven wat u het beste kunt doen bij een bepaalde klacht. Dit om uw klacht zo snel en correct mogelijk af te handelen.
Artikel baschadigd ontvangen
Het is er spijtig als er tijdens het transport iets misgegaan is waardoor uw artikel beschadigd geleverd is. Het is van belang om de schade zo spoedig mogelijk te melden bij onze klantenservice. Wanneer wij gesloten zijn dan kunt u dit ook per e-mail doen. Het altijd raadzaam om duidelijke foto’s te maken van alles wat beschadigd is, zoals de verpakking en het artikel zelf. Bewaar deze goed, deze kunnen namelijk als bewijs opgevraagd worden. Eén van onze medewerkers zal met u bespreken welke vervolgstappen u het beste kunt nemen. Het is in ieder geval van belang om alvast het schadeformulier in te vullen, deze kunt u downloaden en uitprinten door op de onderstaande button te klikken.
Wij willen u er wel op wijzen dat wij alleen over een beschadigd artikel spreken als ook daadwerkelijk het artikel beschadigd is en dus niet wanneer alleen de verpakking beschadigd is.
Gelukkig gebeurd het niet vaak dat een artikel tijdens het transport zoek raakt, maar niets is onmogelijk en dat is ook precies de reden dat wij daar een procedure voor opgezet hebben. Zo zal elke medewerker op de juiste wijze handelen en het probleem voor u zo spoedig mogelijk proberen op te lossen. Wanneer een artikel niet bezorgd wordt, dan is het belangrijk dat u onze klantenservice hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte brengt. Via de onderstaande button kunt u een vermissingsformulier downloaden en uitprinten, het is erg belangrijk dat u deze compleet invult en ondertekend naar ons terugstuurt.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een gekocht artikel binnen de garantietermijn kapot gaat. Wanneer u dat overkomt dan kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice, dit kan telefonisch of per e-mail. Wanneer de klantenservice aangeeft dat u het artikel naar ons kunt opsturen dan kunt u via de onderstaande button een garantieformulier uitprinten. Stuur het artikel, samen met het ingevulde formulier naar ons terug. Wij streven ernaar alle garantieverzoeken binnen 1 week af te handelen. De verzendkosten van het defecte artikel zijn voor uw rekening, de verzendkosten van het gerepareerde artikel zijn voor rekening van Phone Tunes International Communications. Indien blijkt dat een defect niet onder de garantie valt (zie garantievoorwaarden), zal Phone Tunes International Communications 25,00 euro onderzoekskosten in rekening brengen.
Tot slot kan het gebeuren dat de klacht welke u heeft niet hierboven beschreven staat. Dat neemt niet weg dat wij uw klacht minder belangrijk vinden, daarom vragen wij u vriendelijk om gebruik te maken van ons contactformulier. Wij zullen na ontvangst van uw klacht deze z.s.m. in behandeling nemen.